Tulajdonos / Üzemeltető: Nagy Drótfonó Kft. (adószám: 11360054-2-02)
Tárhelyszolgáltató: Harkály Gergő EV (adószám: 66108511-1-43)
Adatkezelés nyilvántartási száma: –
Szerzői jog
Jelen honlap oldalai teljes egészében szerzői jogvédelem alatt állnak, a tartalmak bármely részét (szöveg, kép) kimásolni, nyilvánossághoz közvetíteni a Tulajdonos előzetes írásbeli engedélye nélkül bármilyen módon tilos, ennek megszegése jogi következményeket von maga után. Tulajdonos azonban hozzájárul az egyes szöveges tartalmak címeinek és bevezető szövegének (lead) átvételére, amennyiben az adott URL linkesített, rel="follow"
formában jelenik meg.
Süti szabályzat
A felhasználói élmény növelése, valamint webes szolgáltatások nyújtása céljából jelen honlap is sütiket (cookie) használ, melyet az oldal használatával Ön automatikusan elfogad. Böngészőtől függően lehetősége van ezen sütiket törölni, akkor azonban a weboldal néhány opciója várhatóan nem, vagy nem megfelelően fog működni.
A sütik a megtekintett honlap által a böngészőben ideiglenesen vagy permanensen elhelyezett rövid szöveges fájlok.
Online vitarendezési fórum
Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással. A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt. Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.